.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرد توهین کننده به فائزه دستگیر و زندانی شد+عكس

سعید تاجیک صبح امروز بازدشت و برای سپری کردن دوران محکومیت روانه زندان شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از آنا، سعید تاجیک که در سال گذشته به فائزه هاشمی رفسنجانی بهرمانی توهین کرده و در دادگاه محکوم شده بود، برای سپری کردن دوران محکومیت بازداشت و روانه زندان شد.

جرم سعید تاجیک توهین، فحاشی و استعمال الفاظ رکیک به آیت الله هاشمی رفسنجانی و ایجاد مزاحمت برای دختر وی -فائزه هاشمی- اعلام شده بود.

وی به خاطر انی جرائم به تحمل "8 ماه حبس" و "50 ضربه شلاق" محکوم شده بود. این حکم را دادگاه عمومی و جزایی تهران را سه شنبه دوم اسفندماه سال 90 صادر کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : سعید , تاجیک , فائزه , توهین
نظرات خوانندگان :

حرف حق 3 مهر 1391
مطمئنم شما معني+عكس+ رو نميدونيد
نا شناس 4 مهر 1391
فائزه این همه توهین به مسئولین بالای مملکتی کرد مردم را گول زد و به خیابانها فرستاد و شعارهای تند به مسئولین بلندمرتبه نظام و ... شرکت در فتنه 88 و عاشورای 88 این همه سند و مدرک جرمش از این بنده خدا کمتر آیا این قانون اسلام است؟؟؟؟!!! انشاءاله امام زمان عج ظهور میکند و ریشه آقازادگی برای همیشه ریشه کن می شود. آنشاءاله
یونس کجوری گشنیانی 4 مهر 1391
مدیریت محترم پایگاه شمال نیوز
پارسی می توان نوشت
شگفت انگیز است.از براُفتادن پیوند کوچ نشینان(عشایر) و سپهر شهریاری(سیاست) 91سال می گذرد.مرادم شورش یگان قزاق در سوم اسفند1299 هجری خورشیدی می باشد.ولی هنوز پیآمدهای فرهنگ شهریاری(سیاسی)کوچ نشینی(عشایری) از نهاد ما ایرانیان بریده و کنده نشد. نمونه اش همین ((فحاشی)) و ((الفاظ رکیک)) کاربری شده از سوی یکی از شهروندان در ستیز با شهروندی دیگر می باشد.به راستی چرا فرهنگ کوچ نشینی در میانی ترین(قلب) بخش شهر وشهر نشینی ما-که نوشدهاست،دارای ساختمان های آسمان بوسیده می باشد- استوار ایستاده است و گردن خم نمی کند؟رویشگاههای بازپردازش این فرهنگ کجاست؟چرا نمی توانیم یادبگیریم که به جای ناسزاگوئی هاچارواداری-با پوزش از همه چارواداران گیتی و ایران- بنشینیم،بگوئیم،بنویسیم،خُرده گیری(انتقاد) کنیم،راهکار بیابیم؟گیرگاه(اِشکال) کارکجاست؟

یونس کجوری گشنیانی
آموزگار ناچیز انقلاب اسلامی وریشه های آن در دانشگاه آزاد اسلامی سواد کوه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.387 seconds.